Acest site foloseşte module cookie. Continuând să navigaţi prin site, sunteţi de acord cu utilizarea de către noi a modulelor cookie; puteţi, de asemenea, să gestionaţi preferinţele.
Aflaţi mai multe.
close

E-mail-ne

Tip solicitare:
Product Information
Linie de produse *
Model *
Data achiziţiei *
Număr de serie *
Pentru a ne ajuta să vă oferim sprijin vă rugăm să introduceţi numărul de serie al produsului dumneavoastră.
In case of queries related to Service & Warranty or Technical Support, kindly visit respective categories above.
Descriere problemă
Vă rugăm să furnizaţi un scurt rezumat al mesajului în câmpul Subiect, urmată de o explicaţie detaliată în câmpul de mai jos.
Subiect *
Explicaţii detaliate *
Dovada cumpărării
Alegeţi
Orice solicitare a garanției trebuie să fie însoțită de o dovadă de achiziționare. În absența unui astfel de document, BenQ se oferă să efectueze toate reparațiile necesare contra cost
The following file(s) has been attached :
Ataşamente
Mărimea totală a ataşamentelor trebuie să fie până la 2 MB. Tipuri de fişiere acceptate sunt: TXT, PDF, JPG, PNG. Pentru a adăuga un ataşament faceţi clic pe Răsfoire, localizaţi şi selectaţi fişierul de pe computer, apoi faceţi clic pe butonul Ataşare în cazul în care browser-ul dumneavoastră nu ataşează automat fişierul.
Alegeţi
The following file(s) has been attached :
Caz RMA existent
Dacă aveţi deja un caz deschis la serviciul de asistenţă BenQ, vă rugăm să introduceţi numărul RMA pentru acest caz aici
Număr RMA
Informaţii cu caracter personal
Tipul Companiei *
Prenume *
Nume *
Adresa email *
Telefon *
Număr fax
Ţara *
Adresă principală
Linie adresă 1 *
Linie adresă 2
Cod poştal *
Oraş *
Adresă de livrare
Linie adresă 1 *
Linie adresă 2
Cod poştal *
Oraş *
Introduceţi codul Captcha corect *    
După ce veți trimite acest formular și cererea dumneavoastră va fi înregistrată, sistemul nostru va trimite automat un email de confirmare cu numărul de înregistrare al cazului dumneavoastră. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de emai „noreply@benq.eu” nu este blocată de filtrele pentru SPAM ale contului dumneavoastră.

Dacă nu primiți un email de confirmare într-o oră, vă rugăm să apelați numărul de telefon listat la secțiunea Suport de pe site-ul BenQ http://www.benq.ro/support/call_us/ Vă rugăm să nu trimiteți formularul din nou.

Făcând clic pe „Trimitere”, înţeleg şi accept faptul că informaţiile trimise pot fi colectate de BenQ cu scopul exclusiv de a-şi îmbunătăţi şi personaliza serviciul. Se înţelege faptul că informaţiile nu vor fi divulgate niciunui terţ şi vor fi utilizate doar intern.
Trimite
回到顶部